آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آرشاشاه مردان

آرشاجون وفکرهای بلندش

1392/12/9 10:55
نویسنده : مامان وبابا
87 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام بعد از مدتی در حالی که آرشیدادخت  خوابیده فرصتی پیش اومد تا بخشی از خاطرات آرشاجون رو ثبت کنم:

١-جدیدا نقاشی های آرشا جون رشد چشمگیری کرده وروز به روز پربار تر وواقعی تر میشه.چند روز پیش یه نقاشی کشیده بود که متوجه نشدم چیه از خودش خواستم توضیح بده خودت مامان این یدستگاه که میتونیم پوست گندم ،نخود و... رو توش میریزیم وتوی قسمت بعدی دستگاه به انرژی تبدیل میشه مثل بنزین واین دستگاه میتونه موشک پرتاب کنه !

٢-یه روز داشتم سبزی خورد می کردم آرشاوآرشیداکنارم بودن آرشا صداش رو نازک کرد وبا لحن کودکانه گفت :چیه خواهرجون .نگاه می کنی ؟ تو هم بزرگ میشی .تو هم یه   روز مامان میشی سبزی خورد میکنی !وبعد از من پرسید مامان  معلوم نیست بچه آرشیدا چی بشه  دختر بشه یا پسر .بعد دوباره پرسید مامان من چی کاره بچه اش میشم؟

٣- آرشا جدیا در ابراز محبتش به آرشیدا می گه آرشیدا رو تا کهکشان دوست دارم .تا آخر آسمون .تا خدا .تا اونور آسمان..میگه مامان من میخوام با آرشیدا ازدواچ کنم تاهمیشه پیش هم باشیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)