آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

آرشاشاه مردان

آرشا در پاییز 92

1393/2/9 22:14
نویسنده : مامان وبابا
76 بازدید
اشتراک گذاری
با سلام  .باز اومدم تا اتفاقات جدید رو ثبت کنم   وا اتفاقات شیرین شروع میکنم :

ا۱۰ول از همه اینکه بیستم آذر (چهارشنبه گذشته )دهمین سالگرد ازدواج مامان وبابا ی آرشا بود .روز خوبی بود .باهم شام رفتیم هتل .بعد هم آتلیه یه عکس یادگاری گرفتیم.

 

۲- چند وقتی است آرشا جون مریضه .تقریبا از وقتی خواهر جون به دنیا اومده .بعد از کلی آزمایش واین ور واون ور دکتر بردن به این نتیجه رسیدیم که احتمال قوی مشکلش روحی باشه تا جسمی .هنوز هم بهبودی کامل پیدانکرده با این که ماتمام سعی مون رو میکنیم که احساس حسادت نکنه

ولی گل پسرم خیلی حساس تشریف داره  

 

۳-یه روز که آرشا وآرشیداروبردیم بجنورد .موقع برگشتن وقتی به شیروان رسیدیم آرشا جون  گفت مامان امروز یه مسافرت زودرس رفتیم وبرگشتیم وباز یه وازه جدید بکاربرد ومارومتعجب کرد .

۴- توی راه  از آرشا پرسیدم اگه خواهر جون بزرگ شد رفت شهری دیگه چیکارمیکنی؟

گفت :اجازه نمیدم بره

گفتم اگه شوهرش توی شهری دیگه بود.

گفت نه شوهرشد بیاید بیادشهر ما 

گفتم :خب اگه نیومد

گفت اونجوری درجه ام میذه بالا

گفتم درجه چی گفت درجه حرارتم

وماما رو با این حرفاش کلی خندوند .در آخر هم جیغ زد که چرا میخندین!

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)