آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آرشا جونآرشا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آرشاشاه مردان

خاطرات آرشا جون

1393/2/9 22:15
نویسنده : مامان وبابا
141 بازدید
اشتراک گذاری
امشب بابا رفته مسجد روستا برای شرکت در مراسم عزداری امام  حسین

من وآرشا وآرشیدا تنها هستیم .آرشا برای برگشتن بابا لحضه شماری می کنه ..صدای هر ماشینی رومیشنوه میره توی حیاط رونگاه میکنه .بعد هم تکرار تلفن رو زد وشماره باباش روگرفت بابا که جواب نداد با شیرین زبونی تمام ژست آدم بزرگها رو گرفت وگفت این چه وضعیه میری بیرون روو نکاه میکنی نیومده .میری سر لب تاپ می بینی بابا نیست .توی انباری رو نگاه می کنی شاید اونجا باشه نیست .شماره اش رومیگیری جواب نمیده و... ومامان کلی توی دلش خندید .

امشب آرشا میگفت  میخوام برم دانشگاه

گفتم چه رشته ایی گفت محیط زیست

گفتم خب بهداشت محیط بخون گفت زیادهم خوشم نمیاد

 گفتم چرا گفت بخاطر ماموریتهاش

گفتم مگه چه جوریه گفت بابا دیر از ماموریت برمیگرده!

 ومامان هم تاسف خورد وهم کمی جا خورد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)